טכנאי אזעקות, טכנאי אינטרקום,

בס"ד

שירות טכנאי אזעקות ואינטרקום אסי טכנאי ברישיון משרד המשפטים דירוג 9.8 באמינות שירות ומכירת מערכות מיגון.

סרטון של אסי טכנאי אזעקות ואינטרקום נעים להכיר בקליק.


אזעקות לבית בעידן המודרני

כבר שנים רבות קיימות האזעקות כחלק ממערך מיגון שלם הן לעסקים והן לבתים. בכל מה שקשור לבתים זה לעיתים צורך של דיירי הבית שרוצים להרגיש יותר מוגנים ויותר מכוסים, ולעיתים זו היא הוראה ותנאי של חברת הביטוח. האזעקות הבסיסיות של פעם היו אזעקות שצופרות בעת פתיחת דלת או חלון, אך בשנים האחרונות יש קפיצה משמעותית בתחום זה בעיקר מאז תחילת עידן האינטרנט. היום אזעקות לבית יכולות לא רק להתריע לגנב או לפורץ שהוא התגלה אלא גם לבעלי הבית או לחברת אבטחה שמחוברת לאזעקה וניתן אפילו לראות מה קורה בבית בזמן אמת.


התראות חיצוניות

אותן אזעקות משוכללות לבית הן אזעקות שיכולות להתריע בזמן אמת כשמשהו קורה. האזעקות הללו יכולות להיות מחוברות לטלפון הנייד של בעל הבית ויכולות לשלוח לו הודעה על הפעלתן ואז זה כבר נתון לשיקול דעתו האם הוא רוצה להגיע הביתה או להזמין משטרה. אותן אזעקות גם יכולות להתריע לחברת אבטחה או לסיור שמחובר למערכת האזעקה, ותוך דקות הם מגיעים לבדוק מהי סיבת ההתרעה ואם אכן יש מישהו שפרץ לבית. אך היום בעידן האינטרנט יש אזעקות משוכללות עוד יותר שמחוברות למצלמות, ויכולות לספק מענה עוד יותר יעיל.



אזעקה שמחוברת למצלמה

כשמדובר על אזעקה שמחוברת למצלמה היא יכולה לתת מענה מעבר לשליחה של הודעת התרעה. במידה והיא מחוברת למצלמה היא יכולה לצלם כל מה שקורה בבית, ולא רק לתעד את זה אלא בזמן אמת לשדר את התמונות לאיפה שרוצים. במידה והיא מצלמה שמחוברת לאינטרנט ניתן להתחבר מכל מקום למצלמה, כך שכשהיא מתריעה בעל הבית או מי שנכנס למערכת יכול לראות בדיוק מה קורה בבית. בעל הבית כבר לא מוגבל במיקום שלו והוא יכול להיות בכל מקום בעולם וכל מה שהוא צריך הוא חיבור לאינטרנט בין אם זה דרך מחשב נייד או נייח ובין אם זה דרך המכשיר הנייד.

אין ספק שמערכות האזעקה של היום הן לא מערכות האזעקה של פעם, והיום ניתן להתקין מערכת שתעשה עבודה מצויינת בשמירה על הבית.

אזורי שירות טכנאי אזעקות ותיקון אינטרקום כולל טכנאי אינטרקום קומקס פאלווינטק תאדור אדור ברחובות נס ציונה תל אביב רמת השרון הרצליה מודיעין שוהם גדרה שפלה מרכז גוש דן. 
כולל שירות תיקון אינטרקום טכנאי אינטרקום התקנת אינטרקום ואזעקות לבית פימה סוללות ויסוניק מצבר סוללה לאזעקה פרדוקס עורב ברחובות נס ציונה רמת השרון תל אביב הרצליה כולל אישור מיגון אזעקה לחברת הביטוח מאושר שירות אמין זול ומהיר זה אסי טכנאי אזעקות ואינטרקום כולל התקנה אשמח אם תנסו....

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טכנאי אינטרקום

תיקון אינטרקום טכנאי אינטרקום טכנאי אזעקות לבית.

תיקון אינטרקום טכנאי אינטרקום מתקין.