תיקון אינטרקום, טכנאי אינטרקום, התקנת אינטרקום לבית.

בס"ד
אינטרקום לבניין ובית פרטי


אם אתם גרים בבניין מגורים בעיר, אתם חשופים ללא מעט סכנות אם כי בדרך כלל הן לא יום יומיות. כולנו שמענו לצערנו על מקרים של פדופילים או כל מיני טיפוסים מפוקפקים שנכנסו לבניינים ועשו מעשים שלא ייעשו באנשים ובעיקר בילדים, ובדיוק בשביל שזה לא יקרה או בשביל להקטין את הסיכוי שדמות לא רצויה תיכנס לבניין שלכם אתם חייבים אינטרקום. אינטרקום מאפשר רק למי שמזוהה על ידי אחד הדיירים להיכנס לתוך הבניין, כך שאתם יכולים להיות רגועים עם הידיעה שאף גורם לא רצוי לא ייכנס אל תוך הבית שלכם כשאתם לא רוצים בכך.


אינטרקום – התרעה מצויינת...
אם מישהו כבר מתכנן להיכנס לאחד מבנייני המגורים בשכונה, לגנוב או לעשות כל מעשה פלילי אחר, רוב הסיכויים שהוא לא ינסה את הבית עם האינטרקום. למה לו לקחת סיכון ולהתאמץ כשיש בניינים חשופים הרבה יותר? למה הוא צריך "לעבוד קשה" כשאפשר לעשות את מה שרוצים בקלות ובמהירות? אינטרקום בבניין הוא גורם התרעתי מצוין והוא יכול למנוע בעיות כאלו ואחרות בבניין שלכם. כמובן שחשוב שכל הדיירים יקפידו לעשות בו שימוש ולא לתת לכל אחד שמצלצל להיכנס לבניין אלא רק לאחר שמזהים אותו.
מניעת שנוררים...


אינטרקום לבית פרטי


יש בישראל תופעה שרק הולכת וגוברת עם השנים והתופעה הזו נקראת "שנוררים". לא מדובר על אנשים עניים המבקשים את לחמם ואת הפרוטה שהם צריכים בשביל משפחת אלא על כל מיני מתרימים למטרות כאלו או אחרות, שחלק גדול מהן בכלל לא קיימות. זה יכול להיות מטרד אמיתי בעיקר באזורים בהם יש כמה כאלו בכל ערב שדופקים על הדלת, ואינטרקום יכול בהחלט למנוע את התופעה הזו. אין שום סיבה שייכנס לבניין מי שלא נתנו לו להיכנס במיוחד, ועם "שנוררים" כאלו ואחרים מגיעים לפתח הבניין רובם אפילו לא ינסו את מזלם אלא ימשיכו לבניין הבא.

אין ספק שאינטרקום בבניין מגורים יכול להיות גורם הרתעתי וכן גורם שעוצר בפועל בעיות מעין אלו. חשוב כמובן לבחור אינטרקום איכותי כזה שיעבוד כמו שצריך וייתן את המענה המתאים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טכנאי אינטרקום

תיקון אינטרקום טכנאי אינטרקום טכנאי אזעקות לבית.

תיקון אינטרקום טכנאי אינטרקום מתקין.